Selecteer de taal

Opdrachten

Maak een selectie

De klantorganisatie maakt momenteel gebruik van twee verschillende applicaties ter ondersteuning van het inkoop-, bestel- en betalingsproces. De overeenkomst voor het huidige inkoopsysteem loopt af en moet worden vervangen. Tegelijkertijd wil de organisatie zowel de inkoop- als de logistieke processen verder optimaliseren en digitaliseren.

Green Rock Consulting heeft het vooronderzoek uitgevoerd op basis van interviews met diverse stakeholders en deskresearch. De geïnterviewde stakeholders bestonden uit zowel management, eindgebruikers als beheerders. Het deskresearch omvatte de analyse van beschikbare documentatie, opgevraagd door Green Rock Consulting.

Op basis van deze input zijn de ambities en de belangrijkste eisen en wensen geïnventariseerd en uitgewerkt. Daarnaast is een fit-gapanalyse uitgevoerd om de mogelijkheden en beperkingen van de applicaties van de huidige leverancier af te zetten tegen de vastgestelde eisen en wensen.

De resultaten, conclusies en vervolgstappen zijn verwerkt in het eindrapport en besproken met het managementteam.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Contactgegevens

Green Rock Consulting
Jan van den Doemstraat 89
3515 XP Utrecht

Alex van Dam
Jurgen van de Donk


Kamer van Koophandel:
60786272

Neem contact op!

Wij komen graag in contact met u! Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op!

Voer uw volledige naam in
Voer uw e-mailadres in
Voer uw mobiele nummer in
Vul uw vraag in
Selecteer een datum waarop wij contact met u kunnen opnemen
Ongeldige invoer

Door deze website te gebruiken, gaat u akkoord met onze privacy verklaring en het gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.
Klik op 'Akkoord' om verder te gaan.

Meer weten